עבד אצל גנץ: 3 שנות מאסר לחשוד שריגל עבור איראן

ישראל רובין No Comments on עבד אצל גנץ: 3 שנות מאסר לחשוד שריגל עבור איראן

בית משפט המחוזי בלוד הרשיע את עמרי גורן גורוכובסקי (38) על פי הודאתו, בעבירה של ניסיון מסירת ידיעה לאויב וגזר עליו 3 שנות מאסר | גורן מואשם שעבד במשק בית בביתו של שר הביטחון בנימין גנץ, הציע לקבוצת פצחנים המזוהה עם איראן לקנות ממנו מידע על שר הביטחון

צילום: Amir Levy/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט המחוזי בלוד אישר הבוקר את הסדר הטיעון עם עומרי גורן שעבד בביתו של שר הביטחון גנץ. הוא הורשע בניסיון מסירת ידיעה לאויב ונגזר עליו 3 שמות מאסר.

כזכור, בחודש כסלו האחרון הוגש כתב אישום נגד עומרי גורן גורוכובסקי (37) מלוד, בגין עבירת ריגול. בכתב האישום נטען שהנאשם, שעבד במשק בית בביתו של שר הביטחון, בני גנץ, הציע לנציג קבוצת הפצחנים Black Shadow, המזוהה עם איראן, לשתול "תולעת" במחשבו של השר.

במסגרת הסדר טיעון, שנחתם היום בין הצדדים לאחר משא ומתן ארוך, הפרקליטות הגישה כתב אישום מתוקן כנגד גורן. מכתב האישום עולה למסקנה כי הנאשם אשר עבד במשק בית בביתו של שר הביטחון בנימין גנץ, הציע לקבוצת פצחנים המזוהה עם איראן לקנות ממנו מידע על שר הביטחון.

עוה"ד ענת יערי וגל וולף שמייצגים את גורן מטעם הסניגוריה הציבורית הגיבו להסדר טיעון שנחתם: "בסופו של דבר, ובניגוד לכל הפרסומים של הפרקליטות, כפי שטענו מתחילת הפרשה, אין המדובר במרגל ולא בפרשת ריגול, אלא מדובר באדם שהסתבך בחובות כלכליים, זיהה פירצה במעגל האבטחה וניסה לרמות ולהוציא כספים מאקרים. גרסתו של הנאשם התקבלה במלואה וההסדר שהגיעו אליו הצדדים משקפת את מצב הדברים שטענו מתחילת הפרשה".

 



0 תגובות